Často kladené otázky
Dostupnost zboží na našem e-shopu
SKLADEM - zboží je skladem v zázemí e-shopu v Praze
OBJEDNÁNO - zboží je již objednáno u našeho dodavatele a na cestě do našeho skladu
EXTERNÍ SKLAD - zboží, které máme na externím skladu a je dodáno do 2 - 21 dnů
NA DOTAZ - toto zboží není na skladě u nás ani u dodavatele, ale může být skladem u výrobce ( pokud chcete vědět více informací, napište nám na naši emailovou adresu info@smiling-baby.cz )
VYPRODÁNO - zboží je úplně vyprodané a není možné jej objednat ani u dodavatele
Doba dodání
1. Jaká je doba dodaní u zboží, které je skladem?
Objednávky podané v pracovních dopoledních hodinách odesíláme zpravidla ve stejný den. Objednávky podané později odesíláme následující pracovní den. Objednávky s platbou předem odesíláme vždy co nejdříve po obdržení platby. Zásilky jsou k doručení následující pracovní den od odeslání.
2. Jaká je doba dodání zboží z externího skladu ?
Doba dodání se liší od každé značky viz. níže:
Abel&Lula 7 - 15 dní
Baghera 3 - 6 dní
Converse 5 - 10 dní
Cóndor 10 - 14 dní
En Fant, Fixoni, Color Kids, Minymo, Creamie, CeLaVi, Pippi, Nordic Label, Me too 3 - 7 dní
Janod 1 - 2 dny
Mayoral 10 - 21 dní
Snuggle Hunny Kids 10 - 21 dní
Osobní odběr
1. Je možný osobní odběr?
Ano, osobní odběr je možný.
2. Adresa pro osobní odběr:
Na Švihance 3, Praha 2, zvonek Smiling-baby.cz
3. Kdy je možné si objednávku vyzvednout a musím to ohlásit dopředu?
Na e-mail Vám odešleme zprávu o tom, že je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí a zároveň Vám odešleme SMS s informacemi k vyzvednutí.
(Nejlepší je v den, kdy se chystáte balíček vyzvednout nám dát vědět, třeba SMS, abychom o Vás věděli, ale není to podmínka. :) )
4. Dá se platit hotově nebo kartou při vyzvednutí?
Objednávka musí být zaplacena předem buď kartou nebo převodem.