Hodnocení obchodu
LA
Lada Ambrožová
Vše doručeno v pořádku
VP
Věra Pěničková
ML
Monika Lhotová
botičky jsou skvělý
DK
Denisa Karešová
Skvely set! Rovnou jsem objednala i dalsi velikost, at mame zase na jaro ☺️
Ryclost dodání zboží
KJ
Kateřina Jenkins
Spokojenost objednávám opakovaně. Nyní budu ale vracet boty jsou úzké
DS
Denisa Sochová
Koupené boty jsou velmi mekoucke, lehké, ohebné. Vevnitř jemná vlna. Jsem moc spokojena. Bohužel velikostně až na druhy pokus, tabulka velikosti od výrobce úplně nesedí, ve skutečnosti jsme potřebovali menší velikost.
LŠ
Lucka Švajčiaková
5
ŽS
Žaneta Schürgerová
VB
Veronika Bravencová
EL
Eva Luptáková
S
Simona
Skvělé oblečení pro děti, až bude potřeba větší velikosti, víme kde!
M
Maria P.
Super sedi, super material
dobra komunikace Rychle odeslani
AK
Alzbeta Kopecka
gumáky jsou úžasné, doporučuji, paní Katka mi doporučila, kterou velikost vybrat, za me doporučuji všemi deseti. Dekuji a rada se vrátím
S
Silvia
Dobry e-shop se pozna tehdy, kdyz nastane nejaky problem a jak se k tomu postavi. Za mne zatim nejhorsi zkusenost s e-shopem. Cela zkusenost mne stala 3x Zasilkovna - pani Helena neprevzala zadnou zodpovednost za zaslane poskozene holinky a ani za to, ze mi ty same holinky poslali jeste jednou (a to mi jeste volala a rekla, ze je to vlastne moje vina, ze jsem nevyplnila formular, ktery pri predchozim tel.rozhovoru, kde mi popsala postup, jak celou zalezitost vyresime, nezminila).
Verim, ze kdyz nenastane zadny problem, tak budete s timto e-shopem spokojeni. Horsi to uz bude v tom druhym pripade, jestli p. Helena nezmneni pristup...
HS
Helena Smiling-baby.cz
(Administrátor)
Dobrý den, paní Silvie,
velice nas mezi, ze jste nespokojena. Pro Vasi spokojenost jsme se vsak snažili udělat maximum. byla jsem s Vámi na telefonu, kolegyně dohlédávala Vasi objednávku ručně dle příchozích objednávek. Pri obdržení Vasi zásilky jsme Vám poskytli kód do zasilkovny, který Vám byl poskytnut samozřejmě zdarma. Zároveň naslendne zaslání proběhlo od nas také zdarma a zadne poštovné Vám uctovano nebylo. Mužů Vás tedy požádat o informaci, kdy jste hradila 3x poštovné k naši zasilce do Zasilkovny (u nás žádnou platbu od Vás neevidujeme)? K chybě bohužel došlo z důvodu nepřiloženého formulare, který je vždy součástí vracení dle našich obchodních podmínek pro vrácení zboží a ten u vraceného zboží nebyl. Následně kolegyně zkontrolovala zboží ze spodní části ale do vnitřní části se již nepodívala, jelikož se nám nikdy nestalo, ze by obuv mela z vnitřní strany jakékoliv porušení. Budu velmi rada, když nám prosím zašlete potvrzení za 3x zasilkovnu abych mohla připadne celou záležitost přezkoumat a následně se Vám ozvat. Predem moc dekuji
DR
Dagmar Rysová
Spokojená
KM
Kateřina Mlynaříková
Gumáky jsou moc pěkné a pohodlné