Hodnocení obchodu
MV
Martina Vašatovå
Úžasný obchod, krásné zboží ????????
JR
Jana Rozková
NL
Natálie Limanovská
(Administrátor)
Dobrý den,
mrzí nás, že jste nebyla spokojena. V dopravě na našich stránkách i na sociálních sítích zákazníky informuje o době dodání z externího skladu, kdy doba dodání u externího skladu je 10 - 21 dnů. Jeden ze dvou produktů, které jste si objednala byl x externího skladu. Vaši recenzi jste uveřejnila 10dnů od odeslání objednávky. Jakmile jsme měli informaci ohledně vašeho produktu, byla jste informována telefonicky i následně e-mailem a objednávka Vám byla odeslána 23 den od objednání. Zdržení bylo způsobeno COVID 19 a tím spojených problémů s externím skladem ve Španělsku a omezení dopravy. Celou situaci jsme s Vámi řešili telefonicky a e-mailem a jako kompenzaci jste od nás obdržela slevu.
Bohužel se musíme ohradit, jelikož Vaše recenze se nám zdá neadekvátní.
Krásný den přeji a hlavně zdravý
Lenka
E
Evulka
Zboží opravdu kvalitní,krásné,odpovídá ceně. Komunikace ze strany obchodu v pořádku. Můžu jen dporučit:-)
P
Petra
Za me muzu vrele doporucit. Koupila jsem zde spoustu veci a kvalitativne se to neda srovnavat. Pristup eshopu, rychlost dodání a kvalita zbozi na výbornou. Dekuji. DOPORUCUJI.
JL
Jana Matejicek Lehejckova
Mé hodnocení přímo na stránce obchodu bylo při odeslání hodnocení z jedné hvězdy (nespokojenost) automaticky změněno na pět hvězd (spokojenost) a již nejde změnit, proto píšu hodnocení i sem pro další potencionální zákazníky.
Ikdyž nerada, za mne jednání paní majitelky doporučit nemůžu. Nejen, že mne při objednávce nikdo neupozornil, že kusy, které nejsou skladem se teprve objednávají u výrobce v zahraničí, když mi konečně dorazila objednávka, z 8mi ks byly 3 zaslány špatně- 2ks jiná velikost, 1ks jiná barva. Na můj e-mail psaný hned v den doručení nikdo nereagoval. Druhy den jsem psala na chat na web stránce, opet bez odpovědi. Teprve po telefonickém kontaktu 3. Den po obdržení objednávky mi paní říkala, ze přece měli školení ve ctvrtek a v patek (jak to má zákazník asi vedet?) a ze mi odpovídali na zprávu z chatu, tak mi paní zprávu preposlala. Celou dobu paní nechapala, ze původně jsem chtela zjistit, jak provedeme výměnu 3 spatne zaslaných ks a ze až potom, co jsem měla další spatne zkušenosti s jejich (ne)reakcemi jsem se rozhodla celou objednávku vrátit. A jelikož k vracení došlo hlavně na základě spatne odeslané objednávky od ni, odmítla jsem hradit poštovné na vracení. Po dlouhé debatě mi paní řekla, ať to tedy poslu jako doporučený balicek, ze mi peníze vrátí. Balicek jsem odeslala raději pojištěny na celou kupní částku s tím, ze mi paní proplatí cenu za doporučený balicek. No, nevím, jestli paní Magistra neumí pocitat, ale za poštovné mi přišlo pouze 65,-. Po mé reklamaci před tydnem už bez odpovědi. Nejde mi o nějakých 30,-, ale o princip a toto chování paní majitelky mi přijde jednoduše drzé. A proto jsem se rozhodla prozradit, ze jsem po teto spatne zkušenosti zjistila, ze jsou i jiní oficiální prodejci teto značky v ČR a z cen můžete být prekvapeni.
GM
Gabriela Matznerová
J
Jana P.
Krásné věci, rychlé dodání a bezproblémové vrácení nepadnoucího zboží. Určitě tu budu nakupovat znovu a znovu :)
V.
bezproblemovy obchudek, zbozi krasne. Dekuji
DB
Darina Boček
Všechno v pořádku zásilka dorazila. Oblečení krásné :)
LD
Lucie Dvorakova
ŽK
Žaneta Karlíková
Rychle vyřízená objednávka, skvělé ceny, nádherné zboží, skvělý výběr. ! Za mě top! Vřele doporučuji.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení. Moc si toho vážíme a budeme se těšit na další nákup :-) Krásný den přejeme. Tým Smiling-baby.cz
BK
Bc. Tomáš Kučera
Doporučuji, vše proběhlo k mé spokojenosti.
ZŠ
Zuzana Špačková
SF
Silvia Frišová
TS
Tereza Struzkova