Hodnocení obchodu

4,7 1054 hodnocení
5
951x
4
22x
3
15x
2
10x
1
56x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

AS Avatar autora Andrea Sikorová | 23.11.2023
NN Avatar autora Naďa Novotná | 21.11.2023
LP Avatar autora Lenka Pappová | 19.11.2023
ST Avatar autora Sandra Tůmová | 19.11.2023
VP Avatar autora Vanda Prokešová | 19.11.2023
Některé produkty, které jsem koupila nakonec neměli. To, že produkt nemají zjistili až po 14 dnech, když jsem volala. Vzala jsem si tedy jinou věc ale zase asi 10 dnu trvalo sparovat platbu... Věci jsou hezké ale organizace a rychlosti špatná
L Avatar autora Lucka | 16.11.2023
Nakupuji zde opakovaně a ráda. Když jsem řešila nedorozumění vzniklé na mé straně, dámy mi vyšly maximálně vstříc a za to jim moc děkuji!
L Avatar autora Lucie | 12.11.2023
Super kvalita za super cenu
AJ Avatar autora Adéla Jarošová | 12.11.2023
JV Avatar autora Jitka Vyhlidkova | 12.11.2023
Avatar autora Olga Ždánskaá | 8.11.2023
MJ Avatar autora Marija Javtušenko | 7.11.2023
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
AP Avatar autora Alena Prešnajderová | 6.11.2023
MV Avatar autora Michaela Vardžiková | 6.11.2023
Avatar autora Simona Černá | 2.11.2023
D Avatar autora Dagmar | 1.11.2023
VH Avatar autora Vlaďka Holbová | 1.11.2023
Bohuzel mi prislo jine zbozi, nez jsem objednala. Mela jsem objednane body na propinani a prislo body pres hlavu.
MB Avatar autora Martina Burdová | 1.11.2023
AK Avatar autora Andrea Kufnerova | 1.11.2023
DD Avatar autora Denisa Dušková | 1.11.2023
Velka spokojenost. Komunikace skvela!
H Avatar autora Hana Z. | 25.10.2023
Obchod svým známým i neznámým v žádném případě nedoporučuji. Dle mého, a také dle některých předchozích recenzí, obchod využívá klamavé reklamy na slevové/výprodejové akce. Zboží skladem si objednáte a zaplatíte, přijde potvrzení objednávky a potvrzení o přijaté platbě. Následně přijde informace, že zboží skladem není a je pro tuto sezónu vyprodáno, chcete objednávku zrušit nebo vyberete zboží jiné? Na vaši odpověď nikdo však nečeká a o minutu později přijde email s tím, že objednávku v pořádku odeslali. Vzhledem k tomu, že balík odeslali bez odsouhlasení s jiným počtem objednaných kusů, si nemyslím, že by byla objednávka odeslána v pořádku. Zboží, které je dle emailu pro tuto sezónu vyprodané na jejich stránkách prodávají vesele dál za skoro dvojnásobnou cenu. Jejich obchodní podmínky zveřejněné na stránkách jsou nejspíše jen na oko, protože ačkoliv se řídíte dle nich, oni ne. Odkazovala jsem je na ně bodově, ale stále mi tvrdili, že jsem je porušila já, zákazník a nebo následovaly nějaké výmluvy. Zásilka byla spolu s odstoupením od smlouvy odmítnuta, obchod byl na to upozorněn včas, zboží netknuté dorazilo k nim. Ačkoliv máte právo na odstoupení od smlouvy ještě před převzetím zboží, obchod bude tvrdit, že jste porušil jejích OP a nechají si zaplatit náklady na "kvalitní" zpracování a vyřízení objednávky. Vše označují za "férové" jednání. Po upozornění na klamavé jednání mi sice bylo nabídnuto údajně vyprodané zboží za původní cenu, ale už jen z principu tohoto "férového" jednání jsem tuto možnost odmítla. Nedokážu si představit, že s nimi řeším případnou výměnu zboží nebo snad i případnou reklamaci.
H Avatar autora Helena (Administrátor) 31.10.2023
Dobrý den, paní Hano Z., omlouváme se ale Vase recenze je klamavá. Velice rada se vyjadřím ke všem Vašim bodem, které uvádíte - uvádíte, že využíváme klamavé reklamy na slevové/výprodejové akce - vždy uvádíme na našich bannerech a také v textu, zda se akce týka na všechny produkty nebo na produkty skladem ( v čem je prosím tedy reklama klamavá?) - ohledně informace, že zboží zaplatíte a pak není skladem - informovali jsme Vas a omluvili jsme se za kolegyni, ze zboží ze skladu vyprodáno bylo ale můžeme Vám ho samozřejmě za stejnou cenu (i presto, ze skladem nebylo objednat a tedy by se na nebo nemela vztahovat akce). Kolegyně zboží nejspíše špatně naskaldnila - omlouváme se ale v tisíce položek se to může stat, ve skladu pracují lidé a ne roboti. Samozřejmě pracujeme na tom aby jsme se jakýhkoliv chyb vyvarovali - můžu Vás tedy požádat v čem jsme Vás klamali - veškerou e-mailovou komunikaci můžeme doložit - zboží jsme Vám odeslali a následně jste nam psala, že o zboží již nemáte zájem. Zkonzultovali jsme konkrétně Vás pripad s právním oddělením a z naši strany k žádnému porušení smlouvy nedošlo a ani také obchodních podmínek jak uvádíte - můžete nám prosím uvést, který odstavec v obchodních podmínkách jste vy neporušila a my naopak ano? - vyprodané zboží Vám bylo nabídnuto ihned po zjištění chyby naší kolegyně - z vasi strany se tedy jedná o klamavou informaci, že jsme vám zboží nabídli za stejnou cenu az po tom,co jste upozornila na klamavé jednání . Navíc od vás máme také potvrzený e-mail o tom, ze o zboží jste zájem mela - opět se tedy jedná o klamavou informaci (nyní již 4x klamavá informace z Vaší strany, zdali správně počítám?) Možná se někomu zda zbytečné řešit tuto situaci až takhle dopodrobna ale předpokladem, ze ČOI , kterou jste nam několikrát vyhrožovala Vám odpověděla, že jsme v právu my. jinak nerozumím tomu, proč by jste šířila klamavé informace o našem e-shopu a snažila se nám takhle uškodit I přesto Vám přejme krásný den a věříme, že vše vzniklo nedorozuměním Tým Smiling-baby.cz