Pro Camper to nikdy nebylo jen o botách.
Obuvnická společnost se sídlem na Mallorce, založená rodinou Camperových v roce 1975, se stala inovátorem v oblasti luxusní obuvi s množstvím unikátních koncepčních obchodů a excentrických nabídek obuvi. Jak se společnost vyvíjela, vzala si příklad z jiných špičkových značek, které se etablovaly jako lifestylové značky – nejen módní společnosti – otevřením řady butikových hotelů v nejmódnějších lokalitách světa.
Camper obchod v PařížiCamper obchod v New Yorku
Luxusní cestování je v posledních letech na vzestupu a nedávná data z indexu luxusních spotřebitelských cen ukazují, že výdaje na cestování se podle Luxury Daily zvýšily celkově o 5 procent. Dokonce i aerolinky jako Etihad se začaly zaručovat za opulentní nabídky, které sloužily jako sponzor Mercedes-Benz Fashion Week Australia v květnu a nabízely prvotřídní cestovní ubytování pro modelky, fotografy a návrháře.
Camper založil svůj první hotel v Barceloně v roce 2005, následoval Berlín v roce 2009. Podle Susany Marin, generální ředitelky Camper, byly destinace vybrány speciálně pro jejich bohatou kulturní a uměleckou historii a hotely navrhl Fernando Amat, designér. za prvním obchodem společnosti Camper na Mallorce ve snaze zachovat estetiku napříč maloobchodem a pohostinstvím. Vše od pokojů po haly, terasu, bar a lobby bylo navrženo s ohledem na vzhled Camper.
Interierový snímek hotelu v Barceloně
.
Apartmá v Camper Berlín
Sucharita Mulpuru-Kodali, hlavní analytik společnosti Forrester Research, uvedla, že luxusní módní značky a hotely se vysoce doplňují, takže má smysl, aby expandovaly do oblasti pohostinství. Rozhodnutí o rozvoji hotelů přišlo po letech, kdy rodina Camperových cestovala po Evropě, aby propagovala boty. Během této doby získali poznatky o luxusních hotelech a mezinárodním cestování a našli způsoby, jak je upravit pro své vlastní.
Mezi jejich postřehy: Módní značky se stále více připojují k hotelovému trendu, jako je hotel Armani v Dubaji, letovisko Bulgari na Bali a Missoni Edinburgh, stejně jako menší pohostinské aktivity, jako je apartmá Dior v St. Regis New York.
"Hotely mohou mít luxusní pověst, takže to dává smysl," řekl Mulpuru-Kodali. „Očekáváte skvělý zážitek, když luxusní značky propůjčí svá jména pohostinství. Doufejme, že také povedou dobře."
V širším smyslu jsou hotely součástí širší strategie společnosti Camper, aby se prohloubila její zaměření na zákaznický servis a její kamenné nabídky, protože určuje robustnější digitální strategii, řekl generální ředitel Camper Miguel Fluxá na akci na veletrhu Fashion. Institute of Technology v dubnu.
"Věřím, že online, alespoň v našem případě, nemůže existovat bez offline," řekl.